دوست "بن لادن" در حلب کشته شد

رسانه های نزدیک به گروهک تروریستی "دولت اسلامی عراق و شام" موسوم به "داعش" خبر کشته شدن "أبو خالد السوری" از دوستان "أسامه بن لادن" رهبر سابق گروهک تروریستی القاعده خبر دادند.

رسانه های نزدیک به القاعده ضمن اعلام این خبر، گروهک تروریستی "أحرار الشام" که از گروه های تروریستی مسلح در سوریه است، را به شدت مورد حمله و انتقاد قرار داد و مسئولیت کشتن "أبو خالد السوری" را بر عهده این گروهک انداخت.

گفتنی است از چندی پیش درگیری های مسلحانه سنگینی میان گروهک های تروریستی در سوریه رخ داده که تاکنون هزاران تن از آنان در این درگیری های کشته و زخمی شده اند.

بر اساس اخبار و اطلاعات موجود، "أبو خالد السوری" در درگیری میان نیروهای القاعده و "أحرار الشام" در منطقه "حی الهلک" در شهر حلب در شمال سوریه به هلاکت رسید.

در پی کشته شدن وی، "عدنان العرعور" از مفتی های سرشناس تکفیری با صدور بیانیه ای، کشته شدن "أبو خالد السوری" را تسلیت گفت.

شایان ذکر است، "أبو خالد السوری" تا چندی پیش از جنگجویان و فرماندهان "داعش" به شمار می رفت اما اخیرا از این گروهک جدا شده بود.

"داعش" با انتشار بیانیه ای در این باره گفت: او در گذشته عضو دولت اسلامی عراق و شام بود اما اخیرا جدا شده بود. او را کشتند و داعش را مسئول کشتن او معرفی کردند در حالی که داعش در کشتن او دستی نداشته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 5 اسفند 1392برچسب:, | 23:34 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |